V dnešní době si již málokterá firma či podnikatel obejde bez vlastní webové prezentace. Ta vytváří celkovou image firmy a bývá vždy tím prvním, s čím se potencionální zákazník setká. Rozhoduje tak přímo o tom, zda Vaši firmu osloví či nikoliv. Pokud tedy již máte vlastní internetovou prezentaci, je potřeba okamžitě začít pracovat na přísunu relevantních uživatelů, ze kterých se v ideálním případě stanou Vaši klienti. Z dlouhodobého hlediska je dobré určitě zapracovat na SEO webových stránek. Nevýhoda SEO je však taková, že se veškeré kroky projeví ve vyhledávání min. za půl roku. Ideální je proto pro okamžité nastartování návštěvnosti vyzkoušet PPC reklamu. PPC reklama znamená jak již zkratka prozrazuje reklama placená za kliknutí. Výhoda je tedy v tom, že neplatíte za zobrazení reklam, ale až za proklik na web. Nejčastější způsoby jsou PPC reklama ve vyhledávačích (Seznam.cz, Google) a Facebook PPC. PPC kampaně lze poměrně snadno uzpůsobovat a cílit – je možné je spustit na vybrané město, kraj, či libovolnou oblast, můžete si nastavovat vlastní rozpočty. Vždy tak máte plně pod kontrolou, kolik do PPC reklamy vkládáte finančních prostředků. Odezva bývá okamžitá a poznáte ji jednoduše zvýšeným počtem poptávek.
I když se nastavení PPC kampaní zdá jednoduché, je lepší ho nechat specialistům. Mnoha samoukům se již povedlo poměrně rychle proklikat celý kredit na účtech bez efektu. Pro správné fungování je třeba mít precizní prvotní nastavení a neustále kampaně optimalizovat na základě konkurence.
Pokud tedy chcete okamžitě zvýšit poptávku po Vašich službách, spusťte co nejdříve PPC reklamu na Vaše firemní webové stránky a už jen čekejte na poptávky…
0 komentářů u “Zvyšte okamžitě návštěvnost firemního webu pomocí PPC reklamy”