Direct marketing by mohl přehlédnout faxování kvůli předsudkům, že kvalita obrazu faxu není dost dobrá pro zasažení cílového publika. To je předsudek, který je Popfax připraven vyvrátit. Pokud někdo vybere ten správný design pro image zprávy, využije Popfaxového algoritmu pro zpracování obrazu a převede ho do černé a bile, pak může díky vysoce kvalitnímu profesionálnímu faxovacímu zařízení POPFAX dosáhnout výsledek ohromující kvality.Důkaz je v obraze …
Popfax ukazuje, že faxování je stále naživu nejen ve firmách, a to nejen jako jeden z přímých marketingových médií, která dosahují téměř 100% přečtených zpráv, ale také to, že faxování (Popfax je vhodný používat v rámci životního prostředí) je správné médium pro odeslání Vašeho vysoce kvalitního obrazu v kampani.
Digitální obsah dokumentu se může lišit od prostého textu k pouhému obrazu a vše mezi tím. Popfax poskytuje svým zákazníkům možnost zvolit nejvhodnější faxovou konverzi v závislosti na obsahu. Při odesílání faxů lze volit mezi dvěma režimy konverze dokumentů:
„Black and White tresholding“
„Grey and colors dithering“
Jelikož se tyto dvě možnosti navzájem vylučují, celkový design faxového obsahu může být optimalizován pro jeden nebo druhý z konverze algoritmů.
Ve výchozím nastavení odesílá Popfax s jemným rozlišením. Faxový režim je 204 x 196 dpi.
U textových zpráv doporučujeme našim klientům používat Black & White tresholding, což je výchozí volba. Nicméně pro potřeby konkrétní kampaňe můžete faxovat detailní fotografii nebo obrázek. V tomto případě použijte „Grey & Colors dithering“, ale očekávejte, že předání faxu bude trvat déle než je průměr. Chcete-li snížit čas odeslání, zkuste optimalizovat svůj obsah tím, že udržíte váhu obrazu (po přepočtu) níže než 50kb. Odhadovaná doba přenosu je uvedena v přepočtu na účtech klientů POPFAX.
0 komentářů u “DEJTE SVÉ MARKETINGOVÉ KAMPANI NOVOU ŠANCI S ONLINE FAXOVÁNÍM V HQ ROZLIŠENÍ”