Digitální proměna největší evropské dopravní platformy
Erkrath, 21.09.2016 – Existuje slovo o 12 písmenech, které se v dopravě a logistice používá stále častěji a brzy se stane neodmyslitelnou součástí každodenní slovní zásoby i firemní praxe. Řeč je o „digitalizaci“, která nezadržitelně postupuje. Firmy musí již nyní začít s optimalizací vlastních procesů, aby si zajistily vlastní konkurenceschopnost. Poskytovatel IT služeb TimoCom chce v těchto změnách podpořit svých více než 110.000 uživatelů, a proto rozšířil svou dopravní platformu o důležitou funkci ukládání a stahování dokumentů.
Zkrátka jedinečná
Dříve to probíhalo například takto: Dopravce našel tu správnou přepravu a oba obchodní partneři se dohodli. Následně bylo ještě potřeba si faxem nebo e-mailem vyměnit obvyklé dokumenty. Ty na sebe někdy nechaly čekat nebo v nejhorším případě vůbec nedorazily. Začalo telefonování, drahocenný čas plynul a nervy dostávaly na frak. Přesně to se má změnit jednorázovým uložením dokumentů, říká Company Spokesman Marcel Frings: „Funkce ukládání a stahování dokumentů v adresáři firem umožňuje našim uživatelům uložit do svého firemního profilu často požadované dokumenty, jako je například EU licence, hlavičkový papír nebo pojištění dopravce, a ty poskytnout ostatním uživatelům TimoCom ke stažení. Díky tomu odpadá nepříjemné zasílání dokumentů faxem nebo e-mailem.“ Kromě pozitivního účinku úspory času je tu ale ještě další rozhodující výhoda: Uživatelé mohou uložením svých dokumentů výrazně zvýšit svou konkurenční výhodu, neboť čím podrobnější a informativnější je firemní profil, o to větší je pravděpodobnost, že dojde k uzavření obchodu.
Bezpečnost a viditelnost
Právě při digitální výměně se každý chce spolehnout na ochranu svých dat a bezpečný přenos, který často při zasílání e-mailem nebo prostřednictvím veřejných služeb pro zasílání rychlých zpráv není zaručeno. S novou funkcí ukládání a stahování dokumentů jsou zákazníci TimoCom v otázkách ochrany dat na bezpečné straně, neboť jejich data podléhají přísnému německému právu na ochranu dat a dokumenty jsou uloženy bezpečně a zakódovaně. Kromě toho mají během celého procesu ukládání kdykoliv plnou kontrolu nad viditelností svých dokumentů, neboť po uložení je nevidí ani TimoCom, ani ostatní uživatelé TimoCom. Teprve až po aktivním nastavení viditelnosti dokumentu si jej mohou prohlédnout a případně stáhnout i ostatní uživatelé dopravní platformy.
Co je ještě zřejmé: TimoCom položil základ digitalizace. Nyní platí pro více než 36.000 zákazníků slovo o 10 znacích: Startujeme!
0 komentářů u “TimoCom s novou funkcí”