Internetové stránky a obchody (e-shopy) se nám jeví v dnešní době jako samozřejmost, ale stále existuje spousta českých firem, které www stránky ještě nemají. Což je chyba, protože kdo dnes není na internetu, ten jako by nebyl.
Přitom tvorba webové prezentace je teď už služba cenově dostupná všem – velkým, středním, ale i malým firmám a soukromníkům. Nechat si zhotovit vlastní webové stránky či internetový obchod (e-shop) můžete velmi levně, v podstatě za pár korun. Například firma Pixel WebServis nabízí příjemné služby s ohledem na poměr cena – kvalita.
Ale i v případě, že už www stránky máte, je potřeba držet krok s dobou. Návštěvníci vašeho webu si žádají moderní webdesign, přehlednost a bezproblémovou funkčnost stránek. Je potřeba se zamyslet, zda vaše prezentace stále splňuje tyto atributy, a zvážit kompletní redesign webu. Protože díky zastaralým a nepřehledným stránkám úplně zbytečně přicházíte o zákazníky.
Design vašich internetových stránek by měl ladit s celkovou firemní identitou vaší společnosti, protože způsob, jakým se prezentujete, je velmi důležitý. Většina návštěvníků vašich stránek dává na první dojem a vaším cílem musí být zákazníka zaujmout. Jádrem celé firemní identity je zcela bez diskuze logotyp (logo), logo totiž provází firmu po celou dobu její existence. Setkáte se s ním všude, ať už na vizitkách, letácích, různých firemních tiskovinách a výjimkou nejsou ani zmiňované webové stránky. Pokud uvažujete o tvorbě vlastní firemní identity nebo sháníte někoho, kdo vám zhotoví grafický návrh loga či grafický návrh vizitek, nechte to na profesionálech. Doporučujeme spolupráci s firmou Pixel WebServis.
Dalším důležitým atributem webu je jeho obsah. Texty na vašich stránkách by měly být kvalitní jak po stylistické stránce, ve formátování a pravopisu, tak po stránce obsahu sdělení. Při psaní textů je potřeba brát ohled na SEO optimalizaci pro vyhledávače, konkrétně na četnost pro vás důležitých klíčových slov. Pokud si na tvorbu obsahu vašich stránek netroufáte, můžete využít služeb copywritingu.
Máte webové stránky, perfektní webdesign, poutavý obsah, ale stále se vám návštěvníci vyhýbají obloukem? Možná je načase zauvažovat nad SEO optimalizací pro vyhledávače. Běžný internetový uživatel se na stránky s informacemi, které potřebuje, dostává přes internetové vyhledávače. Takže dokud nejste na prvních stránkách vyhledávačů, máte minimální šanci uspět. Díky správně provedené on-page a off-page optimalizaci ovšem není problém se na první stránky vyhledávání dostat, čímž docílíte zvýšení návštěvnosti vašich stránek o uživatele, kteří poptávají váš produkt či službu.
Posledním atributem, jak uspět ve světě internetu, je internetový marketing. Díky správně cílené reklamě na internetu můžete několika násobně zvýšit příjem z vašich stránek. Mezi neúčinnější internetové kampaně patří PPC reklama, remarketing, registrace do porovnávačů cen, rozesílání newsletterů vašim odběratelům, bannerová reklama a v neposlední řadě reklama na sociálních sítích, zvláště potom reklama na Facebooku a reklama na Twitteru.
0 komentářů u “Tvorba webových stránek a e-shopů”